Βιωματική μάθηση για τους φοιτητές Εργοθεραπείας

2Όταν το μάθημα γίνεται βιωματικά με την ενεργή συμμετοχή του φοιτητή, τότε η μάθηση είναι μια ευχάριστη διαδικασία που θα καθοδηγήσει τον μελλοντικό επαγγελματία στις καλύτερες επιλογές για τους ανθρώπους που υποστηρίζει.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος «Εισαγωγή στην Εργοθεραπεία», οι πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματος Εργοθεραπείας, καθηγούμενοι από τη διδάσκουσα του μαθήματος κ. Π. Σκαλτσή, επεξεργάστηκαν το μοντέλο «Kawa» (σημαίνει ποτάμι στην ιαπωνική γλώσσα), το οποίο αποτελεί μοντέλο πρακτικής των Εργοθεραπευτών. Το χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η φυσιοκρατική και ολιστική προοπτική της ζωής, της υγείας και της ευημερίας και υιοθετεί τη δημοφιλή ιαπωνική μεταφορά ενός ποταμού Kawa.

Οι φοιτητές οπτικοποίησαν τα πέντε βασικά στοιχεία του Kawa νερό (μπλε μαλλί), όχθες και κοίτη ποταμού (δοχείο), βράχοι (μεγάλες πέτρες) και ξύλα που αντιπροσωπεύουν συγκεκριμένες όψεις της ζωής. Έτσι, δημιούργησαν το προσωπικό τους ποτάμι (Kawa). Με αυτό τον τρόπο, οι φοιτητές εμπέδωσαν σημαντική γνώση, την οποία θα παρακολουθήσουν σε εφαρμογή σε πραγματικά περιστατικά κατά την πρακτική τους άσκηση.

12789903102097137747874421901368315o
Image-3low
Image-1