Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις Philoxenia-Hotelia 2019

PANA3325 1811

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο, το Νο1 Κολλέγιο Πανεπιστημιακών Σπουδών στην Ελλάδα, έχοντας βραβευτεί για 4 συναπτά έτη ως "η καλύτερη Σχολή Ξενοδοχειακής Εκπαίδευσης (Best Hotel Education Provider) 2016, 2017, 2018 και 2019" στα Greek Hospitality Awards, έδωσε για ακόμη μία χρονιά δυναμικό «παρών» στις παράλληλες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις PhiloxeniaHotelia 2019 που, εδώ και 35 χρόνια, αποτελεί θεμέλιο για το ελληνικό τουριστικό επιχειρείν.  

Η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου βρίσκονταν εκεί, δίνοντας την ευκαιρία στους φοιτητές να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις και να δικτυωθούν με επαγγελματίες του κλάδου, και παράλληλα, σε χιλιάδες επισκέπτες να γνωρίσουν τα πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών – bachelors και masters– και τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης που προσφέρει. 

Επιπλέον, οι άρτια εκπαιδευμένοι φοιτητές του πρωτοποριακού πανεπιστημιακού προγράμματος Επισιτιστικές Τέχνες και Ανάπτυξη Υπηρεσιών Εστίασης)(BA Culinary Arts and Food Service Development), ανέλαβαν το «κέρασμα» των επισκεπτών δίνοντας έμφαση στην προβολή τοπικών, ποιοτικών ελληνικών προϊόντων. Για τις ανάγκες προώθησής τους δημιούργησαν το POP - UP ECO BAR by Μητροπολιτικό Κολλέγιο, ένα πρωτοποριακό bar που δημιουργήθηκε, με σεβασμό στο περιβάλλον. Ειδικότερα, κάθε επισκέπτης της έκθεσης είχε την ευκαιρία να γευτεί δύο απίθανα κοκτέιλ: Oujito (υλικά: Ούζο, δυόσμος, μαύρη ζάχαρη, λεμονάδα) και Ocean Tsip (τσίπουρο, πορτοκάλι, γρεναδίνη, μαστίχα). Ο φοιτητής του Τμήματος Μουσικής Τεχνολογίας, Λεωνίδας Λεωνίδου, «έντυσε» μουσικά το event. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι το περίπτερο του Μητροπολιτικού Κολλεγίου επισκέφθηκαν δεκάδες επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, αλλά και παράγοντες του χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με εξέχουσα παρουσία αυτή του υφυπουργού Εσωτερικών στον Τομέα Μακεδονίας Θράκης, κ. Θεόδωρου Καράογλου, ο οποίος δήλωσε: «Μέσα από την Philoxenia σφυγμομετρούμε τις τάσεις που κυριαρχούν σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δίνεται η ευκαιρία για την πρώτη αξιολόγηση των αναπτυξιακών ρυθμών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για το καλοκαίρι του 2020».

Η 35η διοργάνωση PHILOXENIA έλαβε χώρα στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, φιλοξενώντας εκατοντάδες φορείς και ιδιώτες του τουριστικού κλάδου, καθώς και παράλληλες εκδηλώσεις με θεματικές παρουσιάσεις, ημερίδες και δράσεις. Πρόκειται για τον εκθεσιακό και συνεδριακό κόμβο συνάντησης φορέων και ιδιωτών του τουρισμού, στον οποίο συγκεντρώνονται τα καινοτόμα στοιχεία και οι τάσεις του κλάδου. Με περισσότερους από 20.143 επισκέπτες από 21 χώρες, 542 εκθέτες από 22 χώρες, 4.500 επιχειρηματικά ραντεβού και περίπου 200 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες, η Philoxenia και η Hotelia κατέγραψαν αδιαμφισβήτητα τον «παλμό» της εγχώριας και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.