ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πτυχίο από κορυφαίο Πανεπιστήμιο της Σκωτίας

1

Τίτλος σπουδών Bachelor of Arts από το Queen Margaret University, ίδρυμα Ανώτατης Εκπαίδευσης της Χρονιάς (Herald Higher Education Awards 2025).

Έμφαση στην πρακτική εφαρμογή

2

Εφαρμοσμένο πρόγραμμα σπουδών, στενά συνδεδεμένο με τις ανάγκες του τομέα του Marketing και της Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Networking

3

Εξαιρετικοί εξωτερικοί δεσμοί με τον επιχειρηματικό κόσμο και καταξιωμένοι ακαδημαϊκοί διδάσκοντες.

Real case-studies

4

Εκπαίδευση μέσα από την ανάλυση ρεαλιστικών μελετών περίπτωσης.

Συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες

5

Οι φοιτητές παράλληλα με τις σπουδές τους συμμετέχουν σε διαγωνισμούς επιχειρηματικής στρατηγικής και πραγματοποιούν επισκέψεις σε μεγάλες εταιρίες του κλάδου.

Άμεση επαγγελματική αποκατάσταση

6

Οι απόφοιτοι μάρκετινγκ έχουν διεθνείς επαγγελματικές προοπτικές εντός και εκτός Ελλάδας μέσω του γραφείου σταδιοδρομίας και του δικτύου συνεργαζόμενων επιχειρήσεων του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.

Μέλος EBEN

7

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο είναι το μόνο Κολλέγιο στην Ελλάδα, μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικής Ηθικής (European Business Ethics Network, EBEN).

Μέλος EFMD

8

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο είναι Πλήρες Μέλος στο European Foundation for Management Development, το διεθνώς αναγνωρισμένο δίκτυο για εκπαιδευτικά ιδρύματα με σπουδές Διοίκησης.

Παρακολούθηση σεμιναρίων

9

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο προσφέρει πιστοποιημένα σεμινάρια και εκδηλώσεις από διακεκριμένα στελέχη επιχειρήσεων.

Αναγνωρισμένες σπουδές

10

Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων, βάσει των κείμενων διατάξεων όπως αυτές ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία και το Υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΤΗ
(FULL-TIME)
4
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΤΗ
(FAST-TRACK)
3
ΓΛΩΣΣΑ
gr/en

Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Marketing, που προσφέρεται στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο, είναι ένα εφαρμοσμένο πρόγραμμα σπουδών, στενά συνδεδεμένο με τις ανάγκες του τομέα του Marketing, έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία.

Ανέκαθεν βασικός πυλώνας της επιχειρηματικής δραστηριότητας, το Μάρκετινγκ έχει μεταμορφωθεί χάρη στην άνοδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, προσφέροντας στις επιχειρήσεις ισχυρά νέα εργαλεία για την προσέγγιση των καταναλωτών. Για τους αποφοίτους, αυτή η εξέλιξη μεταφράζεται σε συναρπαστικές, δημιουργικές και ιδιαίτερα αποδοτικές επαγγελματικές προοπτικές.

Το πρόγραμμα διδάσκεται μέσα από έναν συνδυασμό σύγχρονων και διαδραστικών μεθόδων εκπαίδευσης, που περιλαμβάνουν διαλέξεις, πιστοποιημένα σεμινάρια από επαγγελματίες και επισκέπτες καθηγητές, ανάλυση σύγχρονων μελετών περίπτωσης από την ελληνική και διεθνή αγορά, καθώς και προσομοιώσεις πραγματικών επιχειρηματικών καταστάσεων. Στην καρδιά της φιλοσοφίας του προγράμματος βρίσκεται η προσέγγιση “learning-by-doing”, που στοχεύει στην ενεργή εμβάθυνση των φοιτητών στις ψηφιακές και στρατηγικές διαστάσεις του Μάρκετινγκ και τους προετοιμάζει για τις πραγματικές προκλήσεις της αγοράς.

Μέσα από μια ισορροπημένη σύνθεση θεωρητικής γνώσης και σύγχρονης πρακτικής κατάρτισης, οι φοιτητές αποκτούν την κριτική σκέψη και τις εφαρμοσμένες δεξιότητες που απαιτούνται για να ξεχωρίσουν στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά εργασίας.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ

1
  • Μικροοικονομική
  • Αρχές Μάρκετινγκ
  • Εισαγωγή στη Διοίκηση και Ηγεσία
  • Μακροοικονομική
  • Χρηματοοικονομική Λογιστική και Ανάλυση Λογιστικών Καταστάσεων
  • Επιχειρηματικό Δίκαιο και Πολιτική
  • Ανάπτυξη Ακαδημαϊκών Δεξιοτήτων
  • Αγγλικά για Επιχειρήσεις I
2
  • Διοίκηση Λειτουργιών Επιχειρήσεων
  • Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
  • Global Marketing
  • Μάρκετινγκ Πελατειακών Σχέσεων και Υπηρεσιών
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Ανάλυση Δεδομένων και Λήψη Αποφάσεων
  • Αγγλικά για Επιχειρήσεις II
3
  • Analytics Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Διαχείριση Μάρκας
  • Στρατηγική των Επιχειρήσεων
  • Σχεδιασμός και Στρατηγική Μάρκετινγκ
  • Διαχείριση Έργων
  • Μεθοδολογία Έρευνας
4
  • Θεωρία και Πρακτική Διαπραγματεύσεων
  • Ηθική, Κοινωνική Δικαιοσύνη και Βιωσιμότητα
  • Κρίσιμα Θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ
  • Πτυχιακή Εργασία

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1

Επαγγελματικές Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Διοίκησης Marketing διαθέτουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες για να χτίσουν επιτυχημένες καριέρες στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας. Είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι ώστε να:

  • Εργαστούν ως στελέχη μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, αναλαμβάνοντας καίριες θέσεις με αρμοδιότητες λήψης αποφάσεων σε τμήματα όπως: Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Επικοινωνία, Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Έρευνα Αγοράς, Διαχείριση Μάρκας (Brand Management) και Πωλήσεις.
  • Ιδρύσουν και αναπτύξουν τις δικές τους νεοφυείς ή οικογενειακές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στον τομέα των υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τη δημιουργικότητα και την επιχειρηματικότητά τους.

Το ευρύ αυτό φάσμα δεξιοτήτων διασφαλίζει την ικανότητα των αποφοίτων να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός συνεχώς εξελισσόμενου επαγγελματικού περιβάλλοντος.

2

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Δικαιολογητικά Εγγραφής:

  • Απολυτήριο Γενικού Λυκείου ή άλλο σχετικό έγγραφο με βαθμό πάνω από 10
  • Συστατικές Επιστολές
  • Αστυνομική Ταυτότητα
  • Αίτηση Εγγραφής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου

Την αξιολόγηση των παραπάνω δικαιολογητικών συμπληρώνει η προσωπική συνέντευξη επιλογής των υποψηφίων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πανελλαδική Γραμμή Ενημέρωσης

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ